torsdag 17 mars 2011

Bilder

Först lite lek sedan gos i soffan, Zawa gillar sitt jobb!





4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Zawa och Petra!
Tack för att jag fick vara med på den trevliga stunden med Hundklubben på Katarinagården i fredags (18 mars). Det var roligt att se vilken fin stund det innebar för min pappa och de andra boende som var med och jag själv stortrivdes också. Jag
kommer säkert tillbaka igen när jag kan ta ledigt från mitt jobb.
Hälsar
Dotter Elisabet

Ebba & Olivia sa...

Hej! Vi gör ett skolarbete om hur djur påverkar människan och hittade hit till er fina blogg! Vi undrar om det finns någon möjlighet att se hur ett terapiekipage arbetar? Svara gärna till mejladressen:
ebba.molly@gmail.com

Mvh Ebba & Olivia

Terapihunden sa...

Hej Elisabet!
Tack själv, det var jättekul att du var med i fredags. Du är så välkommen att vara med fler gånger.
Hälsningar Petra

Terapihunden sa...

Hej Ebba och Olivia!
Jag skickar ett mail till er inom kort.
Hälsningar Petra